The Amsterdam StoryJam

Behandelde onderwerpen uit Vertelforum.
Heeft ZOEKFUNCTIE.
Forumregels
De berichten in het archief staan inmiddels over 3 pagina's verspreid.
Zoek je iets?
Dit forum heeft een zoekfunctie, klik op de rode menubalk op Zoeken.
Veel succes!
Gebruikersavatar
marin
Berichten: 49
Lid geworden op: 27 jan 2011, 22:47
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

The Amsterdam StoryJam

Ongelezen bericht door marin »

Met Rik Vuur http://www.dejongehonden.com/ organiseer ik elke maand ©2014 The Amsterdam StoryJam, want:

Veel vertellers (en potentiele vertellers) vinden het lastig om een verhaal thuis in hun eentje voor te bereiden. Echt leven gaat je verhaal immers meestal pas, wanneer je werkelijk aan anderen vertelt. Je voelt dan, op welke momenten je verhaal loopt, wanneer je de luisteraar(s) te pakken hebt, of wanneer die juist afhaakt.

Voor veel vertellers, is het vertellen aan anderen, op zich al voldoende, anderen willen juist graag, dat er, al dan niet specifieke, feedback gegeven wordt.

Voor beiden is ©2014 The Amsterdam StoryJam bedoeld; een avond zonder publiek, met een plukje vertellers (ieder niveau is welkom), die allemaal een verhaal (of een fragment daarvan) vertellen en naar elkaar luisteren. Zo kunnen we voor elkaar fungeren als een soort levende spiegel, waarbij we elkaar alleen op verzoek feedback geven.

Om het beheersbaar te houden, is het handig als je even een emailtje stuurt naar:
info@i-n-eye.nl (Rik Vuur) of naar info@marinmillenaar.nl

Wanneer: Elke eerste dinsdag van de maand
waar: Van der Pekstraat 1, Amsterdam-noord (vanaf de buikslotermeerpont ca. 7 minuten lopen)
Wat kost het: € 5.00 per keer (om de huur van het zaaltje te betalen)
Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 139
Lid geworden op: 21 okt 2009, 18:38

Re: The Amsterdam StoryJam

Ongelezen bericht door Frank »

Prachtig initiatief Marin! Ik hoop dat ik er een keer bij kan zijn.
Plaats reactie