cursus bedrijfsadministratie

Behandelde onderwerpen uit Vertelforum.
Heeft ZOEKFUNCTIE.
Forumregels
De berichten in het archief staan inmiddels over 3 pagina's verspreid.
Zoek je iets?
Dit forum heeft een zoekfunctie, klik op de rode menubalk op Zoeken.
Veel succes!
Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 139
Lid geworden op: 21 okt 2009, 18:38

cursus bedrijfsadministratie

Ongelezen bericht door Frank »

Ik maak graag even reclame voor een cursus boekhouden voor kleine ondernemers waarvan ik afgelopen woensdag de laatst avond heb gehad. Ik ben er terecht gekomen via een bericht dat Raymond eerder plaatste over cursussen via FNV Kiem.
In drie avonden leer je veel over het voeren van een eenvoudige boekhouding en het gebruik van een boekhoudprogramma. Er komen ook veel tips aan bod voor beginnende kleine ondernemers, onder andere op het gebied van belastingen. De docent, Paul Kloek, is zelf boekhouder en wat mij betreft een voortreffelijke docent. Duidelijke uitleg, goed gericht op specifieke omstandigheden van de deelnemers.
Voordeel is dat hij de cursus op veel verschillende plaatsen in het land geeft. Ik kon zelfs in mijn eigen woonplaats Harlingen terecht.
Zeker als je nog wil beginnen met een onderneming als verteller (of wat dan ook) is het de moeite waard erheen te gaan. Veel punten waar je als starter tegenaan loopt, komen aan bod, bijvoorbeeld rond de kosten die je maakt voor het starten van je bedrijf.
Kijk op http://www.adminiles.nl" onclick="window.open(this.href);return false; .

Frank
MariekevandenHouten

Re: cursus bedrijfsadministratie

Ongelezen bericht door MariekevandenHouten »

Dank je wel voor de tip, Frank.
Ik heb mij aangemeld voor een cursusdag in Alkmaar, fijn dat ik er op de fiets naartoe kan.
Groetjes, Marieke van den Houten.
Gebruikersavatar
peterine
Berichten: 61
Lid geworden op: 12 jan 2010, 19:12
Locatie: Uden

Re: cursus bedrijfsadministratie

Ongelezen bericht door peterine »

Hoi Frank,
Bedankt voor de tip! Ik heb me aangemeld voor de cursusdag in Eindhoven.
Groet,
Peterine
Plaats reactie