afstuderen Leerroute 2

Behandelde onderwerpen uit Vertelforum.
Heeft ZOEKFUNCTIE.
Forumregels
De berichten in het archief staan inmiddels over 3 pagina's verspreid.
Zoek je iets?
Dit forum heeft een zoekfunctie, klik op de rode menubalk op Zoeken.
Veel succes!
Gebruikersavatar
Giny Drent
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 feb 2010, 15:11

afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door Giny Drent »

5-2. Notitie van beheerder: Ik heb de berichten van Giny en Brenda en de reacties samengevoegd in één bericht.


VOOR - AANKONDIGING
vertelvoorstelling
LEVEN EN WEVEN
Beste vertellers,
Op zaterdagmiddag 31 maart a.s. om 15.00 uur is het zo ver: de première van mijn solo-voorstelling.
Deze zal plaats vinden in de theaterzaal van De Gruitpoort te Doetinchem. Omdat ik natuurlijk ook graag publiek wil, nodig ik jullie van harte uit hierbij aanwezig te zijn.
Een officiële uitnodiging, met meer informatie, volgt in maart. Misschien is het goed deze datum alvast in jullie agenda te noteren.

Een vriendelijke groet,
Giny
Gebruikersavatar
karin w
Berichten: 113
Lid geworden op: 24 mar 2010, 18:40
Locatie: Soest

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door karin w »

Hoi Giny,

Dat klinkt goed!
Ik ben heel benieuwd!
Het staat al genoteerd in de agenda, hoor.
Ik wens je veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes,
Karin
BrendaVertelt

afstuderen leerroute 2

Ongelezen bericht door BrendaVertelt »

Hallo vertellers,

Vooraankondiging van de vertelvoorstelling:

DOOR LIEFDE VERBANNEN

Mijn afstudeervoorstelling voor de leerroute is op 1 april 2012. Het begint om 15.00 uur in het Vlaams Cultureel Kwartier, gevestigd in het monumentale Vlaams Arsenaal in het bruisende hart van Nijmegen. Oude legendes rondom Karel de Grote komen weer tot leven.

Je kunt er zelfs een hele dag uit van maken, want het is dan koopzondag in Nijmegen. In maart volgt er meer informatie.

Als je belangstelling hebt, zet dan de datum in je agenda. Weet je al zeker dat je wilt komen, laat dit dan even weten. Ik zorg dan dat er een plaats voor je wordt gereserveerd.

Hartelijke groetjes,

Brenda Alink
Gebruikersavatar
karin w
Berichten: 113
Lid geworden op: 24 mar 2010, 18:40
Locatie: Soest

Re: afstuderen leerroute 2

Ongelezen bericht door karin w »

Hoi Brenda,

Dat klinkt goed!
Ik ben zeker van plan om te komen.
Ik wens je heel veel succes met de voorbereidingen!!!

Groetjes,
Karin
BrendaVertelt

Re: afstuderen leerroute 2

Ongelezen bericht door BrendaVertelt »

Hoi Karin,

Leuk dat je komt. Ik zag dat je ook naar Giny gaat. Lekker een heel vertelweekend dus.

Groetjes,

Brenda
Gebruikersavatar
Petra van Dam
Berichten: 44
Lid geworden op: 20 nov 2009, 13:37

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door Petra van Dam »

Hai Giny,
Ik ga hem noteren wil het niet missen .
Liefs, Peet
Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 139
Lid geworden op: 21 okt 2009, 18:38

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door Frank »

Hoi Giny en Brenda,

Ook voor mij wordt het een vertelweekend (plus familiebezoek i.v.m. overnachten). Jullie kunnen allebei mij verwachten. Ik zie er naar uit!

Sterkte met de voorbereidingen!
Gebruikersavatar
Reinou Vogel
Berichten: 49
Lid geworden op: 29 okt 2009, 17:03
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door Reinou Vogel »

Ha Giny en Brenda,

Klinkt goed, ik ben erg benieuwd en probeer te komen!

groet, Reinou
arjen siebel

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door arjen siebel »

dag Brenda en Giny,


leuk. ik weet niet of het lukt om te komen, maar ik wens jullie allebei heel veel succes...

gr Arjen
Gebruikersavatar
peterine
Berichten: 61
Lid geworden op: 12 jan 2010, 19:12
Locatie: Uden

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door peterine »

Hoi Giny en Brenda,

Zaterdag kan ik er niet bij zijn, maar zondag hoop ik te gaan kijken en luisteren! heel veel succes bij alle voorbereidingen!

groet,
peterine


Voor het volgende bericht, klik rechtsonder op 2 of op Volgende.
Gebruikersavatar
Raymond
Site Admin
Berichten: 788
Lid geworden op: 05 mei 2009, 12:58
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door Raymond »

Dag allemaal,

Tadaaaaaaa!

Zaterdag is Giny afgestudeerd in de Leerroute Vertellen voor een groot publiek en zondag Brenda!
De Vertelacademie heeft na 2,5 jaar haar eerste twee certificaten uitgereikt. En dat maakt, 2012, het jaar waarin we ons eerste lustrum vieren extra feestelijk!

Zaterdag kon ik er zelf helaas niet bij zijn (er moet iemand zijn die les geeft :D), maar gisteren mocht ik gewoon als luisteraar in het publiek gaan zitten. Ik vond het bijzondere om mee te maken.

Mooi om te zien hoe betrokken de Vertelkring ‘Het vijfde seizoen’ bij het project was. En leuk dat er zoveel vertelacademie studenten waren. En zaterdag ook, hoorde ik.
Dan zie ik weer waarom we deze hele opleiding begonnen zijn!

En nu op naar 21-4, de dag dat Reinou, Petra en Frank op De Verhalenboot de projecten presenteren waarin ze zijn afgestudeerd in de Leerroute Vertellen met en voor kinderen.

Groet, Raymond
Gebruikersavatar
karin w
Berichten: 113
Lid geworden op: 24 mar 2010, 18:40
Locatie: Soest

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door karin w »

Hallo Giny en Brenda,

Wat heb ik zaterdag en zondag genoten van jullie voorstellingen!
Ik heb heel veel bewondering voor jullie.
Zo verschillend, maar wat waren het prachtige verhalen!

Lieve groet,
Karin
Gebruikersavatar
Dick van der Pijl
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 mar 2010, 23:27

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door Dick van der Pijl »

Ha Giny en Brenda
Van Harte gefeliciteerd met jullie optredens die ik niet gezien heb.
Ik wens jullie veel luisteraars toe in de toekomst en vooral veel inspiratie.
Hartelijke groeten,
Dick van der pijl
Gebruikersavatar
karin
Berichten: 108
Lid geworden op: 20 jan 2010, 09:24

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door karin »

Dag Giny en Brenda,

Van harte gefeliciteerd met jullie afstuderen! Ik kon helaas niet bij de vertellingen aanwezig zijn. Maar zoals ik hier lees was het een groot succes. Hoop jullie snel weer te zien vertellen!

Groetjes, Karin
Gebruikersavatar
Rudolf Roos
Berichten: 134
Lid geworden op: 07 feb 2010, 13:17
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door Rudolf Roos »

Gefeliciteerd & Gefeliciteerd!

Hoop dat jullie de voorstelling op nog veel leuke plekken kunnen spelen!
Schrijft over verhalen vertellen op https://www.verhalenvertellen.nl
Writes about telling fairy tales at https://internationalstoryteller.com
Gebruikersavatar
annemargriet
Berichten: 41
Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:51
Locatie: Eindhoven

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door annemargriet »

Lieve Brenda en Giny,

Gefeliciteerd met jullie afstudeer voorstellingen die, naar ik lees, heel erg mooi waren! Heel jammer dat ik er niet bij kon zijn! Ik zou graag op de hoogte gehouden willen worden als jullie de voorstellingen weer ergens gaan 'doen'!

Liefs, AnneMargriet
Gebruikersavatar
Giny Drent
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 feb 2010, 15:11

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door Giny Drent »

Beste vertellers,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor goede wensen vooraf en felicitaties na afloop van mijn vertelvoorstelling in De Gruitpoort te Doetinchem.
Met veel plezier mag ik terug kijken op het resultaat: een certificaat voor het zelfstandig organiseren van een vertelvoorstelling. Het ziet er heel mooi uit. Een compliment voor Raymond!
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat de eindopdracht veel tijd en energie heeft gekost. Daar waar kennis of ervaring ontbrak heb ik wegen gezocht en gevonden om probleempjes op te lossen.
Voor het eerst heb ik ècht in de schijnwerpers gestaan en werd ik ook nog begeleid door Bert Kock, een rasmuzikant met 10 verschillende instrumenten!
Ik weet nu ook hoe voelt als je werkelijk geen publiek ziet. En dan achteraf te horen krijgt dat er bijna 100 paar ogen op mij gericht waren. Super toch?
Uit reacties (mondeling, per email of via feedback) bleek hoe goed het was dat ik voor 3 totaal verschillende verhalen had gekozen. Zo kon iedereen aan zijn/ haar trekken komen.
Ik ben dan ook heel blij dat mede-cursisten mij destijds gepushd hebben om Leerroute 2 te gaan volgen.

Ik wil jullie graag laten weten dat ik veel dank verschuldigd ben aan.
- mijn externe mentor, Godfried Beumers, die altijd voor me klaar stond.
- Raymond den Boestert, Marc o Holmer en Pauline Seebregts, bedenkers en uitvoerders van de Leerroute, voor hun vertrouwen en niet aflatend enthousiasme en inzet.
- de verschillende docenten voor de verplichte workshops en de workshops die ik uit leergierigheid heb gevolgd.
- Brenda Alink, voor de goede en leerzame samenwerking.
- alle cursisten die ik heb mogen ontmoeten op de vertelacademie. Het plezier dat we met elkaar hebben gedeeld. Geweldige herinneringen voor mij.
-last but not least: ‘mijn Jan’, die me zoveel ruimte heeft gegeven. Zijn beloningen ga ik maar gefaseerd uitdelen….

Voor degene die nog enige twijfel heeft over het al of niet volgen van Leerroute 2 wil ik zeggen: gewoon doen!!!. Het is het geld en de moeite volop waard. Ik ben blij dat ik deze gevolgd heb. Natuurlijk heb ik nog veel te leren en zal zeker in de toekomst ‘op herhaling gaan’ en kijken waar ik nieuwe vaardigheden kan opdoen. Tevens een mogelijkheid om de band met jullie aan te houden.

Warme groet voor ieder
van Giny

p.s. door Marcel Rekers zijn er foto's van de voorstelling gemaakt. Te zien op zijn website onder hoofdmenu: demo ruimte.
Gebruikersavatar
Saskia Bangma
Berichten: 63
Lid geworden op: 26 okt 2009, 21:32
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: afstuderen Leerroute 2

Ongelezen bericht door Saskia Bangma »

Ha lieve Giny,

Gefeliciteerd met je afstuderen! En je mocht de eerste zijn van de leerroute. Leuk! Ik kon er helaas niet bij zijn, maar kom graag bij de vliegende kraai, in de herkansing alsnog naar je luisteren!
En wat een prachtige foto's van je afstudeermiddag! Het is duidelijk te zien dat je een geweldige middag gehad hebt!


en lieve Brenda,

van jou geen foto's op het web, maar wel afgestudeerd. Ook gefeliciteerd van mij. En ik hou me, net als Annemargriet hierboven, nog aanbevolen voor een nieuwe mogelijkheid om naar jou te mogen luisteren zoals je weet.

Groet,

Saskia Bangma
Plaats reactie