Basiscursus (zwaarte)

Behandelde onderwerpen uit Vertelforum.
Heeft ZOEKFUNCTIE.
Forumregels
De berichten in het archief staan inmiddels over 3 pagina's verspreid.
Zoek je iets?
Dit forum heeft een zoekfunctie, klik op de rode menubalk op Zoeken.
Veel succes!
Jeroen Vuijk

Basiscursus (zwaarte)

Ongelezen bericht door Jeroen Vuijk »

Beste vertellers,

Ik zou jullie iets willen vragen.

Ik zou eigenlijk vorig jaar oktober al de basis cursus gaan doen, maar toen ben erg ziek geworden, dat ziek zijn heeft me toen zo erg verzwakt dat ik nu nog steeds mijn energie aan het opbouwen ben.

Ik wil graag de basiscursus gaan doen, maar mijn conditie is nog verre van 100%. Halve dagen werken gaat me nu vrij goed af, de cursus is van 10 tot 4 dat dat zou theoretisch te doen moeten zijn.

Daar wil ik jullie vragen hoe inspannend de cursus voor jullie was, zowel lichamelijk als geestelijk. Ik probeer namelijk een inschatting te maken of ik volgende maand al mee kan doen of nog beter even wachten tot later in het jaar.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Gebruikersavatar
peterine
Berichten: 61
Lid geworden op: 12 jan 2010, 19:12
Locatie: Uden

Re: Basiscursus (zwaarte)

Ongelezen bericht door peterine »

Beste Jeroen,

Dat is best een moeilijke vraag die je daar stelt. Ieders energiehuishouding is zo verschillend. Wat het voor mij vermoeiend maakte was vooral het heen en weer reizen met de auto. De dagen zelf vond ik vooral heel erg leuk en gaf zelfs energie! Als het op een zaterdag is kan je immers op zondag rust nemen.
Maar jij zelf moet het natuurlijk beslissen. Heb je er zin, gewoon doen, zou ik zeggen. Er is namelijk altijd wel wat.
groetjes, peterine
Plaats reactie